Hoşgeldiniz

Hoşgeldiniz

11 Ağustos 2013 Pazar

Acılı noodle ||| delicious korean noodle

Eveettt bugünkü yemek tavsiyem geçen marketten aldıgım ve tadına doyum olmayan kore noodlesi. Leziz mi leziz. Kutusunu gördügümde hemen aldım zaten. Uzak dogu kültürüne merakım var. Bir cok arkadaslarım vs vs... Yemeklerini de tatmadan olmuyor tabiki. Ben acı&sos hastası bir insasım. Eee uzak doguda da bilirsiniz baharatıydı acısıydı cok sık kullanılır. Makarnayı cok sevdigimden noodleyi begeneceğimden hiiiç süphem yoktu. Neyse lafı uzatmadan alatıyorum. Paketi acıyorsunuz icine kaynattıgınız sıcak suyu koyuyorsunuz. Veeee 10 dakika sonra beklettiginiz bol soslu noodle corbanız hazır bile. Yanlız bir dipnot: Fazlasıyla acıydı. Ama ona ragmen okadar lezizki sonuna kadar bitiriverdim. Tavsiyem mi tabiki de sonuna kadar tavsiyem :)) Neyse bak simdi yazarken bile canım cekti. Cektigim fotografını atıyorum size. Şimdiden deneyeceklere afiyet olsun^^

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Today's meal suggestion is a korean noodle. Last days i saw it at market and i bought. İ already interested in far east culture and ofcourse meals. And i wanted to taste that noodle. İ always loved bitter&sauce and spicy meals. So before try it , i though i will like it. And i was right. it was really delicious. First i opened it. and after it i fill it with the hot water. then after 10 minutes it was ready for eat ^^ despite it was so bitter&spicy , i eat all of them cuz it was so so delicious. whatever i upload photo that i took. İf you'll try it enjoy your meal!!

4 yorum :